Mucizem33 babyc yapmadım ama herkes cok guzel diyor En son arkdsim doğum yapacaktı surekli Tarsustan oraya gidiyordu deprem günü doğum.vardi kadının randevusunu iptal etmişler. Oda son dk baska özel.hastwneye gitti
babyc Emanetimi_bekliyorum normal doğum istediğim için artık hangi doktor doğumuma denk gelir bilemiyorum kontrollerim hep özelde olduğu için bu hastanenin doktorları nasıl bilmiyorum
seyma98 Emanetimi_bekliyorum normal doğum mu yaptınız acaba bende şehir hastanesinde doğum yapacağım da
Emanetimi_bekliyorum babyc dogum yapmadım hareketsizsdi bebek takibi yapıldı 3 gün hastanede kaldım hemşire hastane yemekler iyiydi . Dr benim kötüydü tersliyor sürekli bağırıp duruyor ben memnun kalmadım doktordan
babyc Emanetimi_bekliyorum doktor çok önemli cidden annemin doktorudq ilknur çam dı çok sertti doğumuna erkek doktor geldiği için çok seviniyordu merhametliydi diye
Emanetimi_bekliyorum babyc aynen beni daha da telaşa soktu ister git ister kal diyordu onun yüzünden çok agladım çok ters ve sertti ama hemşireler çalışanlar çok iyilerdi sagolsunlar
ezgi-esk Rahatlık olarak özel hastane konforunda inşallah sağlık personeli olarak iyisine denk düşersin, Rabbim kolaylaştırsın inşallah🤲💕
melolo33 Bende merak ediyorum doğum anında bir sıkıntı olmazsa doktor girmiyormuş ebeler hallediyormuş sonrası için Dr ile muhatap olacağız, doğumhanede oda şeklinde mi koğuş şeklinde mi yani acil mantığında mı bilginiz var mı