Ben ekşi oldu bitti hiç sevmezdim. Bir salatada kullanırdım limon. Gebeligin başlangıcında ayyy bir kilo limonu iki günde yerdim. Kendime şaşırdım. Napiyorsun sen sevmezsin bir uzak dur derdim kendi kendime. Cayima yemeğime kadar limon sıkıp yerdim içerdim. Turşu yedim tabak tabak yinr limon sıkıp yedim. Kendimden nefret ettim😆😆 bu ben değildim. Çocukluğumdan beri ekşiyi sevmem ki. Bu böyle 5 ay devam etti. Sonra geçti. Limon göresim yoookkk. Uzağım ekşiyeee