Tatlı anneler, gün içerisinde vaktinizi nasıl verimli kullanıyorsunuz ben hamileliğin ilk zamanlarındaki o uyuşukluğu hala atabilmiş değilim üzerimden🫠 14+5 iz aslında ilk zamanlara nispeten daha iyi hissediyorum kendimi ama yatmaya ve halsizliğe o kadar adapte olmuşum ki üzerimden atamıyorum 🥹 Kitap okumaya başladım, bebeğime hırka örüyorum bakalım sizlerden de motivasyon dolu aktivite ve haberler bekliyorum 😍