Serap32 Kizlar 37+3 olduk 20 martta sezaryan olucam iki gündür rahimde ağrı oluyor ruyurken kalkarken normal doğum belirtisi mi yaşayan varmı Dr yazdım daha cvp vermedi 3. Gebeliğim digerleride sezaryen sanci cekmedigim için hiç nasıl bilmiyorum