Kızlar benim plasenta previa sorunum vardı 20 küsür gün aktif kanama yüzünden hastanede yattım bebeğin suyuda sızmıştı çok şükür şimdi plasenta yukarıda bebeğin suyu tamamlandı fakat hareket olarak çok aşağıda hissediyorum hareketlerini bu ikinci bebeğim aslında fakat hicbirsey hatırlayamıyorum bu haftalarda bebek hareketlerine yönelik kanamam azar azar devam ediyor bazen o kadar aşağıya vuruyor ki bianda sanki vajina içinde balon sisip sönüyor gibi zonkluyor sonrada tam kasıklarıma vuruyor bu haftalarda hareketleri nerede olur nasıl olur benim kanamam var sorun var diye mi böyle acaba