Deletedmom_110 Ipek_2017 bime gelmiş eşime alalım dedim markasından dolayı tereddüt ettik bilmiyorum ya
dahabirmavi Ipek_2017 ben kullanıyorum dijital olanını almıştı eşim gayet güzel her şeyi hemencecik yapıyor tavsiye ederim
Pembesarelle2 Ipek_2017 Eşim aldı henüz izne gelmediği için getirmedi 5.5 litre aldık trendyolda yorumları gayet güzel , geldiğinde bakalım nasıl olucak. Dijital olanını aldık
Eceecim Ipek_2017 annem kullanıyor. Çok memnun. Bende xiaomi ninki var. Performans olarak aynı diyebilirim.
ayselll06 Ben kullanıyorum gönül rahatligi ile alabilirsiniz. Herşeyi çok güzel ve az zamanda pişiriyor
dahabirmavi Ipek_2017 5.5lt bizimki dijitalin içindeki sepeti çıkıp büyüyebiliyor YouTube’dan izleyebilirsiniz beni cezbeden haznesinin büyümesi olmuştu. 1aydır kullanıyoruz bi kez geldi fatura o da aynıydı valla bizde farketmedi
Aylimmm Airfryer de marka önemli değil bence. Bende cosori var arkadaşımda kumtel annemde karaca ben belirgin bir fark göremedim performans olarak. Sadece sepeti kare olanlar daha kullanışlı.