Ay_gun Selam kizlar bugun doktora gitdim 36.3hamileyim sukur herwey iyi guzel normal ama cocugun bacak budlari 33 34hafdasindan geliyor oldumu sizdede boyle birsey?😒
EmelBG Ay_gun 35+6 gittim dün yani 50 cm olmuşuz bizde .Uzun olucak dedi .Genetik yapıya bağlı tatlım boy bacak vs boyu sıkıntı olsa detaylıda anlaşılırdı zaten 😶
Semraylmz Bugün kontrolüm vardı. 36+0 boyu için 48 cm olmuş. Doktorunuz ne diyor o önemli. Belki önemli bi fark yoktur yada doğuma kadar haftasıyla uyumlu olabilir.