Ginger_ Kızlar 20. Haftama girdim karnım yukardan aşağıya yarışmış gibi kırmızı çizgi oluştu bu geçiyor mu zamanla ya da neden böyle oluyor bilginiz var mı acaba
Gizzgzz Ginger_ çatlamış ve maalesef geçmez çatlak kremi kullandın mı kullanıyorsan artacak çünkü bol bol nemlendirir tavsiyem lierac
Busrayasin2351 Ginger_ ben yağ karışımı yapıp kullandım 30.haftaya kadar hiçbir çatlağım yoktu sonra birden bire çatlak belirdi bu çatlama olayı birazda genetik
hayalperest2310 Ginger_ 35 ten sonra çatladım 38 haftalık oldum aldı başını gitti canım tamamen genetikle alakalı
Serklajligebelik Ginger_ Haftadayım daha çatlaöadım 🧿 Günde 3-4 litre su içiyorum , 10 kilo kadar aldım , badem yağı ve Hindistan cevizi yağı bir de avakado yağlı krem kullanıyorum . Umarım geri kalan zamanda çatlamam. Benim ergenlikten kalan belimin tam iki yanında hafif çatlakların var onların esnediğini fark ettim
Gizzgzz Dilsay kendim aldım çok memnunum 28. Hafta bitmek üzere çok şükür Bi sıkıntım yok 10 kilo aldım
Tugcedmr_cn Benim 20. Haftada göğüslerim çok çatladı karnımda hiç çatlak çıkmadı 26. Haftamdayım normal mi göğüs çatlaması