Tsanne hiç strese girme moralini de bozma kanaman olmadığı sürece inşallah kötü bir şey olmaz bende boş gebelik geçirdim daha doktor söylemeden kanamam oldu düşük yaptım sen vitaminlerini al düzenli beslen ağır kaldırma aniden eğilme uzanma allahın izniyle hiçbişicik olmaz çünkü gerçekten daha çok erken ve cihaza göre de ölçümler değişiyor ben 2 gün arayla iki farklı cihaza girdim ilkinde 12+2 çıktı halbuki 12+6 olması gerekiyordu ikincide de 13+4 çıktı o yüzden hemen moralini bozma olur mu 🌸❤️