Nanaaaa Haftadan selamlar. Bu haftaya kadar bebiii hissetmeyen var mı ben daha hissedemedim çok merak ediyorum 🥺
Tubaemirmustafa Nanaaaa ilk gebeklikte 20.haftada hissetmiştim şimdi ise yani ikinci gebeligimde 15.haftada hissettim ☺
Minis122 Nanaaaa ilk hamilelikse 20 sen sonra hissedersiniz benim ikinci hamileligim 15 den sonra hissettim birde sirt ustu yatip. Bir sure bebeginizi donleyin. Hissedebilirsiniz.