Gizmih Kızlar merhaba. Bugün randevum vardı. Bebeğin kordonu yukarda ilerleyen zamanlarda kanaman olabilir. Artık hareketlerine dikkat et ağır iş yapma dedi. Endişelendim ve kafama takıldı . Fikri olan başına gelen var mı? Yada normalde nerde olmalı