Kevbat özellikle tatlı yemedim yediysem nefsimi öldürecek kadar, içinde şeker bulunan mesela patates vb yiyecekler yemedim. Birde bol su içtim.. Doktorunuz bunu takip eder ve Bunu tek olarak değerlendirmez. İdrarda şekere sebep veren böbrekler olabilir Şeker rahatsızlığınızda olabilir. siz elinizden geleni yapın doktorunuz bi süre sonra yeniden tahlil ister düzelir korkmayın ben idrarda şeker enfeksiyon çok yaşadım tedirgin olmayın normal. Siz sadece dikkat edin muayenelerinizi aksatmayın bişi olmaz Allah’ın izniyle