Ben gittim devlete nts aldılar gereksiz yere iki kere sancın var vs dediler alttan muayene ettiler rezalet bir gündü inanın gece 12 eve girdim o kadar yani sabah direk özele gittim doktor alani daralmis dönmeye calismis dönememis kalp atislari hizlanmis ama korkma dedi tatlı ye dedi yumusadi sonra hemen korkma imkanin varsa özelde iyi birine görün