Elom bende daha önce yine çıkmıştı bu kadar yüksek degildi 1 hafta arayla üromisin verdi kendi doktorum birde fitil verdi kullandım fayda etmedi şimdi tekrar yükselmiş sağlık ocağı doktoru bugüne kadar bana yazmamıştı ilac bol su öneriyordu ama bu defa artik yazmam gerekiyor dedi baya yüksek dedi bunu yazdı