morfoloji 0 oldugundan dolayi takviyeler baslamistik esim ve ben
fakat depremden dolayi evde kaldi ilaclar hem maddi olarak zorlandigimiz icin yarida birakmak zorunda kaldik
13 mart iliski oldu sonra edet olur gibi acik renkli kanamam oldu sonra kesildi bugun ise kahverengiye donusmus bi kanama var peceteye sildigimde gelen acik renkli kanamadan sonra bu kahverengi kanama normalmi
bu arada bat 17 mart uzun oldu k.bakmayin