39+3 g. Kontrolüm vardı gittim Allah’tan gittim minnoş kaka yapmış mecbur doğuma aldılar, suni sancıı aldım ama sizi korkutmak istemiyorum ama herkesin acı eşiği bir değil ama çok kötüydü kızımda bu kadar acı cekmedm ama bu kötüydü suni sancı aldım o kadar agrı çektim ki hemşire sancın gelince nefes alıp ver dedi ama o sancıda nefes alıp vermek zordu sonra doğum olacagı zaman hemen doğumhaneye gttm hemşirelerinin eli içindeydi doktor gelene kadar çıkarmadı doktor geldi hemen çıkardı elini dopum yaptım ama kötüydü yaa hala arada agrım var bana kalsa sezeryan olacaktım ama ebe asla kabul etmedi nyse sağlıkla kucagıma aldım çok şükür