Ultrason ikili tarama falan temizdi , dörtlü tarama riskli çıkmıştı. 1/203 çıktı Bugün ankara da denge laboratuvar arın da nipt testi için kan verdim . 10 gün içerisinde sonuç gelir denildi .
Dualarınızı da eksik etmeyin lütfen inşallah sonuç temiz gelir 🥺🙏🙏