Biz çilekten mocha baby i aldık ben kendim bekarken de çilek mobilyaydı eşyalarım 15 sene ben kullandım 6 senedir de yeğenim kullanıyor şimdi oğlum içinde aynı markayı tercih ettim büyüyebilen yatağının ölçüsü benim kendi yatağım ile aynı uzun yıllar kullanır diye düşünüyorum. Çok farklı modellerde var hepsi çok güzel. Bizim mobilyalarımızda bu renkler de ve ilerde kardeşi kız olursa ona da kullanabilelim diye ahşap renkli seçtik


