Sureyyaniz ya evet normal olabileceğini düşündüğüm için erteliyorum gitmeyi sonuçta iki bebek baskı daha fazla, normal doğum yapan tek gebelerin son haftaları halindeyiz şuan o yüzden normal olduğunu düşünüyorum, ya bir de tuvalete gittikten sonra tekrar sanki çiş var hissi.. ilk trimesterda da oluyordu tekrar başladı zaten oturduğum yerden kalmam çok zor geliyor 😅😅