Beyzayasar43 bnm de bildiğim kadarıyla ikinci bebegimde plesanta aşağıda demişti 30 lu haftalardayken 3 4 haftaya en geç yukarı çıkmasını beklerim dedi fazla hareket etme yürüyüş yapma demişti daha da inmesin diye çıkmadı yukarı ama rahim ağzını da kapatmamisti oyuzden normal yaptım eğer ki rahim ağzını yarim ve tamamen kapatırsa normal olmaz mecburi sezaryen yaparız demişti bnm ki aşağıda yan tarafta kalmıştı öylece o da önemli Rahime kapatıp kapatmayacağı