Dün karnım ağrıyor nolur nolmaz diye acile geldim, sancım çıktı malesef. Doktor yatış verdi ve ciğer geliştirici vurdular, doğumu geciktirmek için bana da hap veriyorlar dünden beri. Çok şükür büyük ağrılarım yok ama nstde hafif de olsa çıkıyor sancı, bugün de buralıyız yani🙊Umuyorum ki azıcık daha bekleyecek kızım içerde 🤦♀️❤ Var mıdır bizim yaşadığımızı yaşayan ve çok şükür erteleledik yada çok şükür doğdu ve sağlıkla kavuştuk diyen arkadaşlarım acaba?😇