Humeyraeslem1 Hanımlar doğal icerikli şampuan ve deterjan önerileriniz varmi kullanıp memnun kaldığınız
Gizzgzz Humeyraeslem1 minoris incia siveno weleda Green clean ben minoris aldım sonrasında weleda ya geçecem
elifcicek_07 Ben deterjan Rahiki mahtum aldım şampuan da ıva natura e bebeklere falan da geliyor artık içeriği çok temiz ama denetlemesini falan kim yapıyor acaba diye sonradan da kafama takıldı bir şampuan da sebamedden aldım o yüzden
Gln0110 Humeyraeslem1 naturalive aldım ben şampuan ve deterjanını. Bi de green clean aldım deterjan, ikisini de kullanıcam
DuyguKlnc Humeyraeslem1 şampuan Ecowell, deterjan incia ve baproy tercih ettim. İçerik olarak temiz olması çok önemli. Ben memnunum.
Papatyaaaaaa Humeyraeslem1 şampuan mustela aldım. Deterjanı da uni baby yeni doğanı aldım. İçeriği temiz diye biliyorum ikisininde.
[silindi] Humeyraeslem1 şampuan bakım eşyalarıni mustela aldım deterjan olarak green clean aldım çok ovülüyor insAllah doğrudur arastirmistim baya
Sunactn35 Humeyraeslem1 Valla ablam yeni dogum yapti bebesi 2 bucuk aylik son aylarda duzeldi cocuk normalde heryeri kizarik kziarik ve islik gibiydi megerse sampuanindanmiss sonra bioderma mavi sise aldi kurban oldugum smdi bembeyaz bi bebek massallahh bende onu alicam alsiveris asamasindayim kesinlikle onu oneriyorum ablama oneren arkadasin bebebginin cildide cok cok guzel