Meloo35 0-3 ay bol bol alın.
36 günlük anneyim, bana hamileliğimde bebek çabuk büyüyor çok alma dediler birkaç tane almıştım. Evet çabuk büyüyorlar ama çok çabuk da pisletiyorlar üstlerini. Doğumdan birkaç gün sonra 0-3 aylık kıyafet alışverişi yapmak zorunda kaldım çünkü günde 3 4 kez kıyafet değiştirdiğim oluyor. Süt akıyor, ıslanıyor, kusuyor, kakaları taşıyor derken. E birkaç parça için de makineyi çalıştırmıyor insan o yüzden yedekli olmak iyidir