Ben gerçekten çok yoruldum,yıprandım ya kendimi tükenmiş hissediyorum artık 🥺 deprem oldu zaten günlere orda burda geçirdik asla isyan etmiyorum neden ben,biz demiyorum ama insan bi yerden sonra çok doluyor artık 😔 2 ay hastaheneye gidemedim geçen hafta gittim çok şükür bebeğim iyi aşağı inmiş erken olabilir vs dedi doktor bu sefer eşyalarını hazırlama,yetistirme derdine düştüm eksikleri siparis vercem kıyafetleri yıkamak için falann 1 haftayı geçti gelmedi bazıları soruyorum bana 1 hafta sonra afet bölgesine kargo göndermiyoruz iptal edin diyolar…2 gündür çok fena grip oldum elhamdulillah biraz olsa iyi oldum derken bebek az hareket ediyor 2 gündür doktora gitmek istiyorum merkez çok kötü haldeymis sel olmuş 9 ölü ve kayıplar varmış nasıl ulaşıcam bu şekilde hastahaneye 😕 kalan tek hastahane de o zatenn depremden dolayı yani bin kere şükür evimizdeyiz bu yağmur da bu şartlar da diyorum ama böyle bir sürü olumsuzluk yaşayınca da ister istemez kendimi çok kötü hissediyorum hep böyle mi devam edecek her şey diyorum çok yıprandım artık ailemden uzakta tek başıma bir seyleri halletmeye çalışmaktan kendimi hiç iyi hissetmiyorum….