Meliateach Kızlar 36+6 yken yarın çatı muayenesi olcam cok korkuyorm nasil yapiyorlar ve kanama lekelenme oluyormu ya erken doğarsa sırf bnu yapiyorlar diye cok korkuyorm tetikliyormu doğumu
umena Meliateach bana da aynı senin vaktinde yaptı hicccc acımadı kanama lekelenme de yaşamadım geçen pazartesi oldum
Cnsadl Meliateach Hiç bir problem yok anlamıyorsunuz bile 34. Haftamda ağrım var diye gitmiştim ozaman yapıldı sonrasındada hiç problem yaşamadım sıkıntılı bir durum değil içinizi ferah tutun.