Aslında ikinci gebeliğim ama ilk bebeğim erkekti normal mi az mı çok mu bilemedim 1880 gram dedi doktor bana nedense az geldi oğlumda 31 30 haftalıkken falan sanırım böyleydi doktor da erkekle kızı aynı kefeye koyma dedi ama bilemedim yine de içim rahat etmedi gayet haftasıyla uyumlu dedi ama yine de buraya da yazmak istedim