Yarın suni sancıyla doğum yapacağım inşallah, aslında perşembe günüm doluyor dr. o gün yaptırırız doğumu demişti ama hiçbir belirtim yok beklemek istemedm bende doktoruma sordum yarınki kontrolüme hazırlıklı geleyim mi diye o da gel madem doğurtiyim seni dedi ama şimdi içimde de tuhaf bi his var beklesemiydim diye gerçi ha 2 gün önce ha 2 gün sonra ama kafam çok karıştı umarım hakkımda hayırlısı olur🙏🏻