Sevgiarslan Selam kızlar 🌸 38+2 haftalık hamileyim, 3 gündür iç çamaşırımı ıslatacak şekilde su ile karışık beyaz serviks e benzer birşey geliyor. Doktorumdan dönüş bekliyorum ama içimde rahat değil 🫤
Asilinannesi16 Sevgiarslan Dünden beri bende var bide adet ağrısı gibi ağrım vardı korktum kontrole gittim dün herşey yolunda dedi doktorum bebek yeri daraliyor daraldikca baski yapiyor Ayni zamanda vücut kendini doğuma hazırlıyor çok normal dedi
Nursl7 @Sevgiarslan bende 38+1 im geçen hafta cuma günü kahverengi akıntı sırt ağrısıyla doktora gittim alttan muayene etti herşey normal dedi bugün yine kahverengi akıntı geldi ama cuma günkünden fazla birde koyu renkli yani
Sevgiarslan Asilinannesi16 Buda aklıma geldi aslında doğum yaklaştıkça normal olabilir yinede bi kontrol amaçlı baktırmak lazım
TugSozTan İdrarınızı tamamen yapın silin sonra tekrar kuru kağıt ile tekrar silin eğer ıslaksa sudur. Geçen gebe okulunda öğrettiler. İdrarı tutabiliriz ama su gelişini tutmak mümkün değil
Sevgiarslan TugSozTan teşekkür ederim canım ama idrar olmadığına eminim şu geldi tuvalete gittim iç çamaşırımı çıkarttım normal tuvaletimi yaptım elimi yüzümü yıkarken tekrar geldi. Yarın kontrolüm var anlaşılır zaten ne olduğu diye düşünüyorum
Asilinannesi16 Sevgiarslan Kesinlikle hepimiz ayni değiliz o yüzden kontrol şart herşey yolundadır Allahin izniyle 🤲🏻🌸
Sevgiarslan TugSozTan doktorumla görüştüm idrar olmadığına emin misin dedi eminim dedim yarın sabahtan gel göreyim dedi
TugSozTan Sevgiarslan yani garip açıkçası rahim ağzı açılıyor enfeksiyon risk var diye bize hemen doktora gidilmesi gerektiği söylenmişti. Tabi doktorunuz daha iyi bilir.