Minezra bi sıkıntı yaşadınzmı peki. Crp 78 çıktı bnm. Bi kadın doğumcu şuan veremem dedi. 10 haftalık oldğum için. Boğaz enfeksiyonu öksürük burun tıkanıklığı ve kas ağrıları yaşıyorm 10 gündür çekiyorm 2 gun önce yapıldı crp. Sonra 2 gün parol tedavisi oldum serum şeklinde. Biraz kndime geldim ateşim zaten olmadı pek ama ara ara kas ağrım oluyo ve kuru öksürük kaldı.. Dün acil doktoru nasıl antibiyotik vermezler dedi augmentin 1000 mg antibiyotik tedavisi başladı. Bugun aldım ve bugun 2 kadın doğumcuya sordum mecburen kullancan dediler. Çok tedirginm acaba diyorum biraz kndime gldim ya hani ilaca başlamadan tekrr mı crp başlasam yada vakit kaybetmeden sabah ilaca mı başlasam kafam karışk. Bide 10+3 üm ama usg de 11+3 1 hafta ileride Allah’a şükür buda biraz içimi rahatlatıyor hep 5 6 gün ileri de çnkü artık haftasını oyle kabul ettim buda bi avantaj dimi? Uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin