Laliinnvanilya 08HB-16 bende merak ediyorum durayım burda bende 32. Haftaya girmek üzereyim yarın kontrolüm var müayene eder diye çekiniyorum
Asilinannesi16 08HB-16 Dün gittim bende haftaya gel çatı muayenesi yapalim dedi 38+2 olmuş oluyorum galiba bu haftalarda yapılıyor 🤷🏼♀