Ysmn_Mom Düşündüğümüz isimler arasında ipek,inci, Nil, aybüke, alya, Aylin, Almila var ama bunun yanında başka birçok isim de var aranızda bu isimlerden bebeği olan var mı? nasıl karakterler o da önemli veya başka isim önerisi 🫠
edadm Ysmn_Mom aşkın, neva, mihrimah, bizim düşündüklerimiz bunlar canım ama ipek öyle güzel bi isim kiiii bayıldım
Simay13 Ysmn_Mom bende 3 isim düşünmüştüm. Hiç birine karar veremedik. Üçü de olmadı. Yeni isim bulduk 😁😁 sizde yazmizsiniz almila. Kızım kardeşine bu ismi bulmuş illede bu olsun istiyor.
Nepenthe Ysmn_Mom isim konusunda hiç bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim çok zormuş gerçekten birde hiç bir şeyi beğenmeyen ve karışan bir eşiniz varsa çok daha zor belki bana kalsa daha kolay karar verebilirdim ama eşime beğendiremiyoruum. Şuan son karar olarak Meyra Şifa da anlaştık inşallah 🥰
Esraguvennn Ysmn_Mom aslında oğlumun adı Miraç. Miraç kandilinde doğmuştu adıyla geldi dedik koyduk. Kızım olursa da mira ya da Miray istiyordum erkek olursa da Meriç ya da yamaç ama şöyle bişi duydum kuranda geçen bir isim olması çok önemliymiş ve anlamı da çok önemliymiş. Hesap günü bana neden bu ismi koydun diye hesap soracaklar deniliyor bilemiuorum tabi ama sonrasında da İkra ismini çok beğenmeye başladım.
Ysmn_Mom edadm ipek yakın cevremızde var diye koyma ya da yanına bir isim koymdiyorlar halbuki ben İpek ismini rüyamda gordum düşündüğüm bi isim değildi
edadm Ysmn_Mom yakın çevrenizdeyse ben olsam koymazdım canım, düşündüğünüz diğer isimler de çok güzel
ezgi95demir Ysmn_Mom bizim ailede de 2 tane aynı isimden var ikisi de kuzenler hatta. Soyisimleri ama değişik. Ben bunda bi sorun görmüyorum illa Ipek olsun diyorsanız kimseyi dinlemeyin koyun. İnsanlar her isme karışıyor onlara kalırsa isimsiz doğar😂
Eylulun_annesiii Ysmn_Mom Bi yerde duymuştum rüyanda gördüğün ismi koy mutlaka derlermiş ama gerçeklik ne kadar doğrudur bilmem. Bi araştır sor istersen.
Ipek_2017 Ysmn_Mom Benim ismim ipek , 💓 24 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum. Anneme de ipek köpek diye dalga geçerler demişler zamanında. Annem de köpek kadar temiz olsalar diyip koymuş 😀😀 İnsanları boşverin hep konuşurlar.annem beni halen ipek kızım. İpek saçlı kızım diye sever
Ysmn_Mom edadm eşimin kuzenının çocuğunun ismi ama çok sık görüşmüyoruz hatta adının o olduğunu yeni öğrendim. İki isim düşünmüyordum ama sırf o yüzden 2. İsim yanına düşünüyorum
Ysmn_Mom ezgi95demir malesef soyadı da aynı ama allahtan sık görüşmüyoruz şehirlerimiz de farklı suanlık
Ysmn_Mom Esraguvennn miraç ismini bende çok begenıyorum her iki cinsiyete de koyuyolar ama erkekte daha iyi miray ismiyle de uyumlu
Sahnedekimadam Ysmn_Mom ipek Naif bir isim , genelde güzel oluyorlar :) inci kayınvalidemin ismi şuan revaçta ama bence eski :/ Nil Tek başına zayıf 2.isim olarak düşünülebilir aybüke Sıradan , çok fazla var alya Beğeniyorum güzel isim Aylin Malesef eski bir isim buda Almila Benim lisede facebook ismimdi🙈 şimdi çocuklarda çok var Beğendiğim isimler ; Duru Ela Derin Deren Parla Larin Melina Defne Nehir
Ysmn_Mom Sahnedekimadam parla ismi de kulağa hoş geliyor ipek Nil ismi düşüncelerim arasında suan ya da alya ipek ama iki isim zorlar mı tek daha mı iyi ona karar vermem gerekir :)
Nepenthe Ysmn_Mom bende Yade ismini beğenmiştim eşime söyledim ama tabiki beğenmedi bu eşler niye böyle ya 🤷🏻♀️