Gzm__ Çiğ Sütü en fazla en dk kaynatmak gerekir. İlk hamileliğim olduğu için hiç bilgim yok mikropları ölmesi pastörize edilmesi için sadece kaynatmak yeterli olur mu
gggb 15 dakika kaynattıktan sonra mayalabilirsiniz , serçe parmağınızı da 7 saniye tuttuğunuzda çok yakmadığında mayalanırsa güzel oluyor benimkiler hep hazır yoğurt gibi oluyor 🙈🙈
Zynppp_0999 Bende 15-20 dk kaynatıyorum mikropları kırılsın diye içim öyle rahat ediyor 😌sonra serçe parmağımda kontrole ediyorum yakmıyorsa çok mayalıyorum.