Sahnedekimadam ysmnprltn Yıllardır varsa bilemem canım geçen ay pembe bir hap kullanıyordum , sınırda çıkmıştı.. sonra gyno ferro ile değiştirdim demiri .. arttıysa ona bağladım ben şuan🙏🏼
ysmnprltn Sahnedekimadam aslında diğer ilaç da fayda etmiştir demir depoların anca doluyo çünkü off doğursak da kurtulsak artık
Sahnedekimadam Shine13 Emel94 Zbzbzb ysmnprltn Demirim fazlaymış kızlar teşekkürler verdiğiniz bilgiler için 💜
Zbzbzb Sahnedekimadam hemoglobin değeriniz de önemli onu görmediğim için net bir şey söyleyemem ama görünen değerler normal.
Emel94 Gamzesiratas Bende Akdeniz anemisi var taşıyıcıyım. Ferittin demirim başta iyiydi şimdi düşmüş demir ilacı kullanıyorum daha da düşerse kan takviyesi yapılacak
NobleMom Sahnedekimadam doktorunuz demir ilacı kullanıyorsanız eğer kesmenizi isteyecektir muhtemelen. Çok yüksek çıkmış demir. Bağlama da buna oranla düşmüş yani bağlama düşük olduğu için demiriniz az diyemeyiz. Geçmil olsun 🙂
Sahnedekimadam NobleMom Evet haftada 2 ya da gün aşırı iç dedi bişey daha sorcam canım şimdi demirin yüksek olması kanın iyi olduğu anlamına mı gelir ?
NobleMom Sahnedekimadam demir serum seviyen yüksek yani kandaki demir oranın. Ama depoların nasıl yani ferritin seviyen. Ferritin de iyiyse eğer kanın miktarını etkiler tabi ama sadece demir değil kanın fizyolojisi içinde eritrositler lökositler trombositler gibi bir çok bileşen var. Bunların hepsinin yeterli miktarda olması vücuttaki kanın miktarını arttırır. Kansız olduğunuzu sanmıyorum ama. Öyle olsa doktor demir ilacınızın miktarını azaltmazdı endişelenmeyin 🙂
NobleMom Sahnedekimadam yok değilim 🙂 okul öncesi öğretmeniyim🙂 hem lisede hem üniversitede olmak üzere toplamda 8 yıl anatomi dersi gördüm çocuk gelişimin bir parçası olduğu için 🙂 kendi bölümümden ziyade biyolojiye anatomiye ilgim olduğunu farkettim çok severdim bu dallarda makaleler okumayı araştırmayı ama tekrardan bir üniversite okumam için eşimin evlenme teklifini reddetmem gerekiyordu😂 evlendim çoluk çocuk derken kendi mesleğimi yapmaya bile vaktim kalmadı🙂 anatomide benim için hobi olarak kaldı. Hala okur araştırırım 🙂 o yüzden biraz bişeyler biliyorum kendi çapımda 🙂
Sahnedekimadam NobleMom Ne kadar güzel, bende araştırmayı öğrenmeyi çok seviyorum.Bilmediğim her şey düşmanım gibi , tek kötü özelliğim ilgi alanımın dışına çıkamıyorum malesef 😬🤗 Bilgi en büyük güçtür , tebrik ederimm 🧡
NobleMom Sahnedekimadam Çok teşekkür ederim bende sizi tebrik ederim araştırmacı ruhlar hep çekmiştir beni 🙂 Ne güzel bir söz; bilmediğim her şey düşmanım gibi 💕 Bu arada tekrar çok geçmiş olsun 🌸
Aynenkanka Sahnedekimadam demir ilacını içtikten sonra c vitamini al canım mandalina portakal falan ye emilimini artırır 🙏 doktorun daha doğru yönlendirir zaten ama benim anladığım bu
Aynenkanka Sahnedekimadam ayy ben demir bağlamayı demirin emilimi olarak biliyordum demek ki yanlış 😑😵💫😵💫😵💫