elifff_17 Ftmky gebelikten öncede vardı ve alıyordum ağdayla devam ediyorum yine biraz zor oluyor ama mecbuuurr…..
Yigitinannesi1 Ftmky Evet ben alıyorum çünkü görünüşü rahatsız ediyor ağda bandı ile alıyorum 1 ay son yine çıkıyor yine alıyorum
Songul_33 Benim göbeğimde sadece hamileyken çıkan tüylerim var son gününe kadar tüyleniyor sonra dökülüyor. 😅😅