Burjucan Krasivyy 12 de yüzde yüz kız dedi doktor bakalım 16. Haftada kontrolüm var 2 hafta sonra bakıcaZ
Destina21 Bo25 çok saçma zaten %50 kız %50 erkek olasılığı var bunun için doktor olmaya gerek yok yani 😂😂😂
Seymaemrekrts Krasivyy ben 10. Haftada erkek 13 de kız 17 de erkek sıradakını beklıyorum ya hevesım kaçtı bizi almaya:)
Serce Melinoee Ay hadi inşallah ya 🙏🏼 Doğum için tarih verdi mi doktor bana vermedi 🙄 aslında hiç sormadım da 😅
Melinoee Serce Benim 20 Nisan tam 40. Hafta oluyor. Sezaryen olursa 10 Nisandı. Allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah. Sağ sağlam kucağımıza alalım 🙏🏻 İnşallah yarın öğrenirim artık bende 😂
Cyln1 guliz35 başta istediğim sağlıklı hayırlı bi evlat olmasıdır inşallah sonradan cinsiyet benim için ama Kısadan yazınca böyle yanlış anlaşılıyor 🤦♀️
Cyln1 guliz35 bu arada bir kızım var kızları çok seviyorum gönül ister birde oğlan olsun o açıdan söyledim doktorlar cinsiyette çok yanılıuormuş değişme derken o açıdan yazdım yoksa kızken oğlana döner diye bişey yok tabi😁
guliz35 Cyln1 tamam ozmn ben yanlis anladim sanirim saglikla gelsinler allah gonlunuze gore versin 🌟🌟
Bo25 Destina21 bende öyle dedim.ne dedim bu şimdi tahminini bunu herkes söylüyor zaten 😂 erkeğe benziyor daha çok dedi sonra iyi dedim😂