Kızlar 7haftalık hamileyim. cuma günü kahverengi akıntım başladı cumartesi doktorum bi şey görmedi. Pazar hafif pembeye döndü ve tekrar kahverengi oldu. Pazartesi keseden bağımsız bi yerde 4mm kanama alanı gördü. Genelde kanama alanlarının normal karşılanmadıgını söyledi ama bizim iyi yönlerimiz daha fazla dedi. Kesenin şekli bozulmamış, kalp atışı var ve kanama keseye yakın bi yerde değil dedi. Bu hafta için rapor verdi. Normalde daha uzun vericekti öğretmen oldugum için ben bu hafta istedim. Cuma tekrar kontrol edicek ona göre raporu uzatıcak ya da çalışmaya başlayabileceğim. Pazartesi kahverengi akıntılarım devam etti ama sonra bitti. Sizce cumaya kadar geçer mi? Geçmezse işten ayrılma durumum olur mu?