Bende tüp bebek hamilesiyim 7 haftalık şuan bendede oldu önce az bı kanama arkasından kahverengi lekeye döndü kanama alanı varmış kesenin etrafında prolutex iğne verdi doktorum kalp atışlarını duyarsak korkma dedi ama tedirginde olmuyor değilim 1 hafta sonra gidecem inşallah kalp atışlarını duyarım sağlıkla dünyaya gelsinler minikler