Faatmaa38 valla benim ikincide ne oluyo yani ilki kızdı 15 haftada net hissediyordum. Bu erkek 19 hafta oldum daha tık yok. Hic telaslanma doktora sormustum 20 21inci haftaya kadar hissedilmeyebiliyormus. Erkek ağır kanlı olur diyor bana cevremdekiler hep.