Momlit Biz Umi plaza da Cenk beye gidiyoruz yılbaşı öncesi 580 di muayene ücreti, şuan 800 küsür oldu. Bir ücret ödüyoruz diğer gidişimizde kontrol sayılıyor ödemiyoruz. Nst ücreti de 150. Bilemiyorum aslında iyi bir hizmet ve istediğin saat ulaşabilme özgürlüğü tanıyan, ilgilenen bir doktor için iyi fiyatlar.