Tgcmrt48 CansuCns merhaba şu an fiyatı bilmiyorum ama 2019 da özel muayenehane gidiyordum 300 TL anlaşmalı olduğu hastane Çınarlı hastanesiydi doğum için 3.200 vermiştim doktorum Ahmet Güler çok memnundum
Elotyy CansuCns ben, karataş hastanesine gidiyorum, aşırı iyi aysel, zabıt var çok iyi bi doktor anne gibi abla, gibi asla terslemez kırmaz ne, zaman Arasana hastaları muhabet eder 14 bin bu, arada doğum
Elotyy CansuCns kesinlikle egepol uzak dur çok, olaylı, hastane geçen, arkadasım dogum, yaptı yan odada kadına yanliş ilaç verdiler kadın yoğun bakımlık oldu ben, test yapmıştı, geçen sene bana, gebesin dediler beyer gebe degilmişim, ozaman korkunc egepol
CansuCns Tgcmrt48 evet çınarlıyı biliyorum yarı devlet olduğu için biraz uygun. Doğumunuz sezaryen miydi acaba? Medicana nın fiyatını merak ediyorum çok pahalı diyorlardı,orda bir doktor tavsiye ettiler de.
Tgcmrt48 CansuCns sezeryandı ben İzmirli değilim fikrim yok o konuda eşim İzmirli olduğu için doğumum orda oldu ☺️
CansuCns Elotyy tamam teşekkürler araştırayım. Egepole yangın çıktığından beri hiç güvenmiyorum tercih etmem o yüzden ben de.
Serenkrkmaz CansuCns hayır daha önce doktorum Çınarlıdaydı ekole yeni gitti Dilay Gökdeniz gayet memnunum
CansuCns Serenkrkmaz evet kuzenim bir hafta önce sizin doktora sezaryen oldu foto çekmişler onları da. Ben normal doğum istiyorum acaba normal doğum seven doktor bulabilecek miyim 😞 size ne dendi normal mi sezaryen mi
Serenkrkmaz CansuCns bende sizin gibi kesinlikle normal doğum yapabilmeyi çok istiyorum çarşamba günü çatı muayenesi yapılacak Şuan için normal konuştuk umarım istediğimiz gibi olur herşey