İçim bir garip tam olarak gebelikle ilgili birşey yaşamadım midem bulanmadı aşermedim karnım çıkmadı tam olarak hiç kendimi gebe olarak hissetmedim ama doğumun yaklaşması beni duygulandırıyor, endişelendiriyor vs böyle sizinle paylaşmak istedim sizler nasılsınız kızlar