Arkadaşlar merhaba, 29+5 günlük hamileyim. Bebek çok hareketli hiçbir sıkıntı yok karnımın her yerinde, göğsümün altında da hissediyorum ama bazen kasıklarımda çok aşağıdan da vuruyor sanki. Karnımın bittiği yerin de altı. 10 gün önce gittim kontrole bir sıkıntı yoktu, baş gelişti. Erken doğum belirtisi vb olabilir mi acaba? Ağrı kanama vb yok ama.