user56 Kızlar merhaba 4 haftalık hamileyim 4gün önce öğrendim.bende kan pıhtılaşması vardı ilaç kullanıyorum progestan da bugün sabahtan beri ishal var normal mi
Snklyclk 4+1 im benim de büyük tuvalete çıkma sıklığım arttı, geçen hafta da ishal gibiydim. Kendiliğinden geçti
Seyosss user56 bendede oldu araştırdım bağırsaklar alışmaya çalışıyormuş yeni düzene. Ara ara kabızlık yada ishal olabilirmiş