himne_ uzlet dün çok daha silikti yarın veya sonraki gün olur o zaman heralde. Bunu bu sabah yaptım akşam tekrar test yapmama gerek var mı sizce?
uzlet himne_ Canım her gün aynı saatlerde yapman yeterli ve bir saat öncesinde sıvı alımını Kesmen gerekiyor
Hasret5506 Ovilasyonuma 4 gün var şuan reglım 1.2 güne biter ovilasyon boyunca ilişkiye girmek mi gerekiyor hamilelik için
himne_ Hasret5506 t çizgisi c çizgisiyle aynı koyulukta veya daha koyu olunca yumurtlama demek o günü sonraki 2 günü değerlendirmek gerekiyor diye biliyorum ben
Hasret5506 Anladım teşekkürler bu testi almak şartmı yani ben ovilasyona girdiğim zaman ilişki olsa hani olmuyor mu
himne_ Hasret5506 bu testi almak tabii ki şart değil ama yumurtladığınız günü net bulabilmek için kullanılıyo bu test. Regl uygulamaları yumurtlama için ortalama bir gün verir ama o tarihler her kadına uymaz bu test net günü bulmaya yarıyor.
Gamzeblg Benimde testim şuanda bu şekilde. Daha beklesek mi beklemesek mi bilemedim kızlar ne diyorsunuz
himne_ Gamzeblg ben bikaç gün daha devam edicem, zaten bugün veya yarın görürüz inşallah diye düşünüyorum 🙏🏻
himne_ uzlet bugün dünle aynı saatte yapmadım ama pik noktasını gördüm, yanlış mıdır? Sıvı da almamıştım öncesinde
uzlet himne_ Yok canım Yanlış olacağını zannetmiyorum ama her gün aynı saat olmasa bile yakın zamanlarda yapman daha iyi olur çatlamaya görene kadar da devam etmelisin silikleşmeye başladımı çizgi