Linabebek1 Kızlar 7 günlük bebeğim var sarılık var hastaneye yatcak kadar yüksek değil ama çok iyi beslemem lazımmış uyandıramıyorum her öğün 60 cc ver dedi doktor anne sütü ve hip mama kullanıyoruz mamadan sonra hemşire su ver dedi siz napıyosunuz nasıl besliyorsunuz nolur yardım edin herkes farklı bişe diyor 😭😭😭
tugba_67 Linabebek1 benim bebeğimde de vardı ilk haftalarda normalmiş ama uyandırmak zor oluyordu biz altını açıyorduk o şekilde uyanıyordu daha da uyanmazsa topuğunu birazcık sıkın o şekilde de uyaniyorlar korkmayın yani bi süre sonra geçiyo 2saatte 1 emzirin ama ben sarılık olduğu zamanlarda 1saate 1 karnını doyurdum
EymeninAnnesi__ Linabebek1 kuzum sakin ol korkma benim oğlumda 16 buçuktu değeri 1 gece yattı hastanede mavi ışıkta. Iyice doyması lazım evet mama alan bebeklerde her mamadan sonra 1 çay kaşığı su ver demişti çocuk doktorumuz. Bizde 1 ay mama kullandık sonra bıraktık
Deryadeniz63 Linabebek1 sizin test sonucu kaç çıktı benimde bebeğim 6 günlük 13,5 çıktı sonuç aşırı tedirginim
Ygtzynp Benim oglum uzayan sarılık olmustu 2,5-3 ay geçmedi.Hurmayı yıkayıp az bir içme suyuyla ezerek pişirip suyunu gün içinde bir çay kasıgı olarak verebilirsin.Sık emzirme,sık beslenme çözüm
68selda06 Ygtzynp hangi hurmayi domates gibi olanı mı diğerini mi benim bebektede olursa bende yapayım
tugba_67 Linabebek1 burun tıkanıklığı olduğu zamanda göğsünü tutmayabilir benimki öyleydi canım üstünü tamamen çıkar bakalım uyanacak mı bide öyle dene
68selda06 Linabebek1 e bebekte bebek suları satiliyo onlardan da olur hazır marketten de alabilirsin su
EymeninAnnesi__ Linabebek1 evet canım bebeğim 5 günlüktü mamaya başladığımızda her mama sonrası 1 çay kaşığı hazır su verdim
Ygtzynp 68selda06 marketten alma.Alabileceğin güvendigin en kaliteli hurmayı al.ucuz oldukça dısında koruyucu madde oluyor veya glikoz suyuna batırılmıs oluyor
tugba_67 Linabebek1 bence doktora götürün ben emmedigi zaman gitmiştim burun tıkanıklığı yuzundenmis serumla açmışlardı burnunu evde de fizyolojik serumla açıyoruz emmedigi zamanlarda sonrasında emiyo
Skpln4660b Benim bebeğimde de vardı saat başı emziriyordum doktoru kızdı bana saat başı olur mu dedi iki saatte bir emzir geçer sarılık dedi 15. Gün geçti
68selda06 Ygtzynp hacı dan gelmiş hurma var canım birde zem zem dogum icin saklıyorum zem zemi dohun yapınca hem bebeğe hem kendim içeceğim iyi olur muş hurmayida artık bebeğe sarılık olursa ona saklarim