Gulsryzgt Hanımlar 15+ 3 teyiz kız bebişim oluyor adınıda elis ada koymayı düşünüyorum hareket ne zmn eder anne karnında fikri olan ? 💕🌸
gizemyusein Gulsryzgt 19+2deyiz bizimki de kız ama hala bi hareket hissedemedim çoğunluk 17-18de hissettim diyo ama bakalım bekliyorum🥰
Dugme3 gizemyusein bende yeni yeni hissetmeye basladım cnm özellikle gece yatarken dinlenmeye geçtiginde elini kasık bölgesine dogru koy ozaman hisedersin
nur34_ Gulsryzgt 18 de pit pit atti onu hissettm sonra seyirme seklinde biseyler hissettm ☺️😁simdi kizim bna bn babasina tekme atyrm
TozluToprak nur34_ Gulsryzgt 14. Haftada pit pit karnimin düzenli sekilde atisindan net görüntü olarakta hissettim. Yoksa karnimin icinde baloncuklar patliomus hissi cok cok oluodu 😌
acemianne22 nur34_ öyle diyorlar evet ama burda erkenden hissedenleri gördükçe endişelenmiyor değilim benim kızım sakin olacak sanırım🥰
2prensesannesiiii Gulsryzgt 17 18 arası net hissediyordum balık gibi yüzüyordu ama her gün hissetmezdim 20 den itibaren her gün hissetmeye başladım 29 haftamızdayız 🥰🙏🏻
cihaninannesi Gulsryzgt valla öyle birşey yok 28 olduk halaa böyle kımıldaaasaaam mı kımıldaaamasaaam diyor net gümbür gümbür vurmuyor 😁😁😁
Kaderisa Gulsryzgt 20. Haftadayım benim kızda nazlı herhalde hissetmedim bende daha elim karnımda bekliyorum çok heycanlı 😀😀
nur34_ acemianne22 saglikli olsunda gerisi onemi yok kuzum doktor aksi bisey soylemiyorsa bn 18 de hissettm cevremdekilr ay simdiye coktan hissetmen lazimdj gibi seyler soyluyorlrdi allahtan takilan biri degilm😄doktoruma gore ilerldm
beyzaturker56 acemianne22 al benden de o kadar valla benimde kızım olacak 20+6 dayım ama hissediyorum diyemem acaba bir sorun mu var diye de düşünmeden edemiyor insan çünkü burada 18. Haftada hissedenleri gördükçe 😂🙄
havva_gizem acemianne22 inanın öyle olmuyor ben oğlumu o kadar az hissetmiştim ki karnımda ama sonrası ama sonrası durduramıyoruz içerde enerji yüklemiş meğerse 😅😅♥️
Zeynep-89 acemianne22 bebek 500 grm olduğunda daha güzel.hussedilirmis Doktorum soylemisti endiselenmeyin bende sizin gibiydim,Dr konuşunca rahatladim,
Minigim_2023 nur34_ kaçıncı gebeliğinizdi ben 16 hafta 4 günlüğüm ikinci gebeliğim daha hissetmedim bende çok merak ediyorum
Minigim_2023 nur34_ kaçıncı gebeliğinizdi ben 16 hafta 4 günlüğüm ikinci gebeliğim daha hissetmedim bende çok merak ediyorum
Dilekgun nur34_ 17+1 de hissetmistim tabi kisiden kisiye degisir kimisi daha erken hissediyor kimisi daha gec hissediyor
Pozitif2023 İlk 17. Hafta da hissettim ama düzenli hissetmem 30 dan sonra oldu Bazen 1 hafta hiç hissedemiyordum Çalıştığım için herhalde çok hissedemiyordum
rachelgreenn Pozitif2023 hocam içimi rahatlattınız gerçekten benim de şuan 19+2 3-4 gündür hiç tık yok
Naressmom1644 Mervvvever maşallah 😍 şaşırdım gerçekten. İlk hamileliğiniz miydi peki. Bende su an 15+3 um. İçimde birşeyler oluyor ama bebek mi afedersiniz gaz mıdır ya da guruldama mıdır asla anlamıyorum😭😅
Melisasrt Mervvvever merhabaa 🙏🏼 tam olarak ne hissediyorsunuz acaba bende 15. Haftayım merak ettim karnım hiç çıkmadığı için hareketlerini hissetmem şuan olsa bile geliyor