bsrguneri03 Kızlarrrr şeker yüklemesi yaptırdımm ve asla söylenılenler kadar kötü değilll hiççç korkmayınn ben cok panik olmustum boşu boşuna korkmuşum sizlere de söylemek istedım yaptıracak olanlar varsa içiniz rahat olsunn ☺️☺️💗💗
Cerenbuse bsrguneri03 Nasıl oluyor anlatirmisiniz bende yaptiricam 23. Haftadayim şeker yüksek çıkarsa ne yapıyorlar ?
bsrguneri03 Cerenbuse aç karnınıza gidiyorsunuz once bi kan alıyorlar daha sonra bı ıcecek verıyorlar onu içtikten 1 saat sonra tekrar kan alınıyor en son sonuclara bakıyor doktor ben bugun yaptırdım çok şükür normal çıktı ama eger şeker cıkarsa sanırım diyet yapılması onerılıyor ve şeker takıbe alınıyor ileri sevıyede yükselirse insülin iğneleri yapılıyor