Elfoz Kızlar birazdan Sezeryana gircem.Allah nasip ederse oğluma kavuşcam nolur dua eder misiniz evladımı sağlıkla kucağıma alayım kolay doğumum olsun.sizin dualarınıza ihtiyacım var çok korkuyorum
tugba_67 Elfoz Rabb’im sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin bende 14 Şubat’ta sezeryan oldum doğumdan sonra yatmayın sürekli yürüyüş yapın hemen toparlarsiniz ama ilk 3gun zor oluyo onun haricinde zor olan bişey yok
Seherak İnş sağlıkla kavuşursunuz kolay geçer çabuk toparlanırsınız 🤲🏻🌸benimde üç haftam kaldı toparlanınca deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim