Serpilufuk Ben hamileliğim başından beri yüzüm çok ciddi bit şekilde sivilcelenmeye başladı Doğum yapacak nerdeyse düzelmedi Kız bebek yapar diyorlar Aynı şeyleri yaşayan varmı
Supersmomm Serpilufuk bendede var ama bebişim erkek canım, kız erkek ile alakası yok bence. Doktora sordum cildiyeye yönlendirdi cokta önemsememem gerektiğini söyledi
Busraorhan17 Serpilufuk bende de olsa durmadan çıkıyolar delircem artık hem bulantıyla uğraşıorm hem bunla hamileliği böyle hayal etmemiştm hiç 😞
Esraabrklu Supersmomm bende erkek bebeğe hamileyim 33 haftalık bende sivilce değil bu 3 aydır burnumun bi yerinde bi yara hep var ne krem sürende bi geciyo iki gün sonra yine çıkıyor.bu hariç yuzumde bişey yok çok şükür
Supersmomm Esraabrklu allah bağışlasın inşallah. Benim çene cevremde cok cıktı sivilce sudocrem iyi geliyor denemeni öneririm
Supersmomm Esraabrklu rica ederim canım ne demek inşallah faydasını görürsün bebişler için kullanılan bi krem zararsız yani gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. 😘
Serpilufuk Allah bağışlasın hepimizin bebeklerini Ama benim 9aydır böyle Bir türlü geçmedi İlaç kullanamıyorum Dermatolojik test yaptırdım İlaç kullanmayınca geçemedi Tek sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım da Bu da bir süreç demekki🐥🐣🤗