Kanımda mikrop var. bi tür bakteri adı toksoplazma hamileliğimin başından beri ilaç kullanıyorum.Çok şükür iyiye gidiyor ama bebeğe geçip geçmediğini öğrenmek için bebekten sıvı alınıp tahlil yapılması gerekiyor .aranızda yaptıran var mı öneriyor musunuz ben biraz kararsız kaldım riskli olur mu diye. Bebeğin de çok şükür şimdilik herşeyi normal ilerliyor.